Головна » Інноваційні технології
1 2 »
10 січня 2012 року на базі ЗОШ № 27 проведено майстер-клас методиста РМК Тернопільської області, автора посібника "Інтерактивні технології навчання у початкових класах" Дівакової Іванни Іванівни. У даному заході взяли участь директор видавництва "Мандрівець" Фенюк Богдан Петрович та його заступник  Ухіна Тетяна Борисівна. Учасниками майстер-класу були керівники міських, районних та шкільних методичних об"єднань вчителів початкових класів.
... Читати далі »
Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 2020 | Добавил: hospitable | Дата: 23.04.2012 | Комментарии (0)

10 січня 2012 року на базі ЗОШ № 27 проведено майстер-клас методиста РМК Тернопільської області, автора посібника "Інтерактивні технології навчання у початкових класах" Дівакової Іванни Іванівни. У даному заході взяли участь директор видавництва "Мандрівець" Фенюк Богдан Петрович та його заступник  Ухіна Тетяна Борисівна. Учасниками майстер-класу були керівники міських, районних та шкільних методичних об"єднань вчителів початкових класів.

Кобевка Алла Пилипівна

Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 1173 | Добавил: hospitable | Дата: 23.04.2012 | Комментарии (1)

 Нині важливу роль у розвитку пізнавальних інтересів учнів 
відіграють інтерактивні технології навчання та інтерактивний урок.
Інтерактивне навчання – це певний різновид активного навчання, це
спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, мета якої –
створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчув би свою
інтелектуальну спроможність пізнавати нове. Досягти цього можна за умови
постійної активної взаємодії вчителя та учнів, що дає змогу педагогу
стати справжнім лідером дитячого колективу. Інтерактивність навчання
передбачає активізацію навчальних можливостей учня під час навчання
замість переказування готової інфрмації. Уроки, на яких використовуються
інтерактивні технології, дають учням основні пізнавальні та громадянські
вміння, а ща навички і зразки поведінки. Вони захоплюють учнів,
пробуджують учнівський інтерес, навчають самостійного мислення та дій.
Ефективність і сила впливу на емоції та свідомість вих
		
		... 
		
			Читати далі »
		
Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 1971 | Добавил: hospitable | Дата: 11.03.2012 | Комментарии (1)


     Важливе місце після логіки та організації дискусії має культура мовлення. Адже не так вже й багато людей у ході суперечки вміють дотримуватися елементарної культури мовлення. Це в першу чергу стосується використання необразливих, дипломатичних формулювань і т.п., це стосується вмінню висловлювати лаконічно свою думку, не припускатися двохзначного трактування своїх висловлювань і позицій.
    Важливе місце також слід приділити часу виступів сторін, які ведуть дискусію. Не можна, щоб одна сторона мала більше часу для виступів.
Не можна, щоб хтось зі сторін переходив на силові методи ведення дискусії. Сила голосу – це ще не вирішення проблеми, це не наближення до найкращого розв’язання суперечки.
Не можна у жодному разі під час дискусій використовувати недозволені методи ведення суперечок: ображати один одного, натякати на якісь певні негативні сторони один одного, не маючи конкретних доказів чи ві ... Читати далі »
Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 8263 | Добавил: hospitable | Дата: 25.01.2012 | Комментарии (1)


Суть методу і його мета:

Мета учасника дебатів – переконати інших у тому, що його підхід до рішення, проблеми правильний.
Проведення дебатів є ефективним засобом навчання учасники дискусіїв вмінню зрозуміло й логічно сформувати свою позицію, віднаходити переконливі факти й доводи в свою підтримку.

Методика проведення.
1.    Тему необхідно сформувати у вигляді резолюцій .
2. Розподіл ролей. Розподілити учасники дискусії на 2 групи: в підтримку резолюції і ту, що виступає проти. Нагадати учасниками поряд проведення дебатів. Вибрати голову і його помічника, який буде слідкувати за регламентом.
3. Підготовка учасників заняття. Учасники дискусії повинні підготувати "конструктивні аргументи” (які ґрунтуються на 3-5 положеннях, логічно викладені й підкріплені фактами). Вони повинні спробувати уявити, якими будуть доводи супротивника, і підготуватися с ... Читати далі »
Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 1109 | Добавил: hospitable | Дата: 25.01.2012 | Комментарии (0)

Дискусія в стилі телевізійного ток-шоу

Суть методу і його мета:

Ця форма дискусії сполучає в собі переваги лекції і дискусії в групі. Група з 3-5 чоловік веде дискусію на обрану тему в присутності аудиторії. Глядачі вступають в обговорення пізніше: вони висловлюють свою думку або задають питання учасникам бесіди.
Ток-шоу дає можливість чітко виразити різні точки зору за заданою темою, але для цього основні учасники обговорення повинні бути добре підготовлені. У всіх рівні умови – 3-5 хвилин. Ведучий повинен слідкувати, щоб учасники не відхилялись від заданої теми. Ток-шоу добре проводити спареними уроками (1,5 год.)
Методика проведення дискусії:
1. Ведучий визначає тему, запрошує основних учасників, виробляє основні правила проведення дискусії, регламент виступів.
2. Учасників дискусії потрібно розсадити так, щоб "глядачі” були навколо стола основних діючих осіб.
3. Ведучий починає диску ... Читати далі »
Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 3018 | Добавил: hospitable | Дата: 25.01.2012 | Комментарии (1)

Основні правила дискусії:

1.Всі відкрито висловлюють свої думки.
2. Всі точки зору повинні поважатися.
3. Слухайте інших не перебиваючи.
4. Не говоріть занадто довго та занадто часто.
5. Водночас говорить лише одна особа.
6. Дотримуйтесь позитивних ідей та стосунків.
7. Не критикуйте себе та інших.
8. Незгоди й конфлікти відносно ідей не повинні бути направлені на конкретну особу.

Примітки:
1. Дуже важливо, щоб всі погодились з кожним пунктом правил, "ратифікували” їх. Це дозволить далі посилатися на ці правила як на "закон поведінки” під час дискусій.
2. Зауваження щодо порушень не повинні бути брутальними або образливими. Можуть бути застосовані будь-які форми.
3. Перелік правли не є сталим і непорушним. Учасники можуть змінювати та доповнювати його. Але важливо написати його разом. Це спочатку створить атмосферу спільних зусиль, а не накинутих настанов.
Форми організації дискусії

"Дерево р ... Читати далі »
Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 1347 | Добавил: hospitable | Дата: 25.01.2012 | Комментарии (1)

У 2000 році наказом Міністерства освіти і науки № 522 було затверджено Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності. Це положення розроблено відповідно до законів України, з метою впровадження інноваційної освітньої діяльності в систему освіти
Зараз кожна школа має своє обличчя, яке визначається особливостями працюючих у ній людей та внутрішнім середовищем, в якому функціонує школа. Тому, ураховуючи вищесказане, у НВК була створена «Творча лабораторія» школи І ступеня (управлінський аспект).
Тема проекту: збільшити ефективність управлінської діяльності через упровадження нових педагогічних технологій.
Мета проекту: подолати розрив між теорією та практикою; упровадити в навчальний процес нові підходи та елементи технологій з урахуванням індивідуальних особливостей учнів з метою підвищення якості освіти.
Завдання проекту:
     Дотримуватись вимог Державного стандарту освіти.
    ... Читати далі »
Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 2166 | Добавил: hospitable | Дата: 24.01.2012 | Комментарии (1)


У конференції взяли участь: Пушкарьова Т. О. – кандидат педагогічних наук, автор і науковий керівник науково-педагогічного проекту «Росток», заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту;
Пшенична Л. В. – начальник управління освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації;Живодьор В. Ф. – ректор Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; Панченко С. М. – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів влади; Данильченко А. М. – начальник управління освіти і науки Сумської міської ради; керівники навчальних закладів Дніпропетровської, Донецької, Луганської області, Київа, Харкова, Сум та інших міст України; наукові працівники Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка.

Робота конференції проходила за такими напрямами:
упровадження у професійну практику т ... Читати далі »
Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 1403 | Добавил: hospitable | Дата: 02.12.2011 | Комментарии (1)

1-10 11-19