Інноваційні технології. Доробки вчителів початкових класів м.Чернівців - 12 Червня 2011 - Щоденник педагога - kosarschool

Головна » 2011 » Червень » 12 » Інноваційні технології. Доробки вчителів початкових класів м.Чернівців
15:48:01
Інноваційні технології. Доробки вчителів початкових класів м.Чернівців

          

Тема: Розвивальне навчання

Назва інновації: Розвивальне навчання в початковій школі (за системою

Ельконіна Д.Б., Давидова В.В.)

Суть інновації:

головною метою розвивального навчання є формування активного самостійного творчого мислення учнів і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання.

Завдання розвивального навчання: формування особистості з:

·        гнучким розумом;

·        розвиненими потребами до дальшого пізнання та самостійних дій;

·        певними навичками та творчими здібностями.        

Розвивальне навчання – це основа формування творчої особистості. 

Запроваджено:

з 2003 року на базі Чернівецької спеціалізованої школи І ступеня № 23  через створення лабораторії.

Напрацювання: 

вчителем початкових класів Чернівецької спеціалізованої школи І ступеня № 23 Косован Оксаною Євгеніївною випущений методичний посібник для вчителів «Дорога до успіху».

 

 

Тема: Інноваційні педагогічні технології

Назва інновації: Використання елементів інноваційних педагогічних технологій з метою виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися

Суть інновації:

для забезпечення цілеспрямованого, гармонійного розвитку особистості школяра вибудовується та реалізовується особистісний підхід до кожного учня.

В ході реалізації даної проблеми активно впроваджуються в практику роботи елементи сучасних педагогічних технологій, в першу чергу таких як технологія критичного мислення, проектна технологія, методи активного та інтерактивного навчання, елементи тренінгових технологій. При цьому вчитель використовує різноманітні форми організації навчальної діяльності учнів: індивідуальну, парну та групову. Активно використовуються сучасні інформаційні технології, що дозволяє підвищити ефективність проведення навчальних занять.

Запроваджено:

з 2010  року Матоніною Раїсою Дем’янівною, вчителем початкових класів  Чернівецького загальноосвітнього навчального закладу № 24.

Напрацювання: 

з  2010 року проводиться обласний експериментальний майданчик вчителем з проблеми «Формування критичного мислення учнів початкових класів». Окремі аспекти реалізації науково-методичної проблеми вчителя були представлені у 2009-2010 рр. на сторінках фахового журналу «Початкова школа», всеукраїнського журналу «Відкритий урок» та обласної газети «Освіта Буковини».

 

 

Тема: Проектна діяльність

Назва інновації: Проектна діяльність в організації методичної роботи

Суть інновації:

застосування проектної діяльності в організації методичної роботи як перспективний напрямок розвитку управління початковою ланкою освіти, розробка групових та індивідуальних педагогічних проектів дала змогу вчителям обговорювати перспективи і визначати цілі, планувати майбутню діяльність, визначати критерії результативності та разом наближатися до поставленої мети. Це сприяло розвитку творчих здібностей педагогів, формуванню в кожного з них навичок науково-дослідної роботи, зацікавленості в оволодінні інноваційними педагогічними технологіями, забезпечило умови для професійного росту. Творчий потенціал вчителів розкрився через розроблення методичних посібників, авторських програм, наукових статей.

Запроваджено: 

з 2005 року на базі Чернівецького загальноосвітнього навчального                   закладу І-ІІІ ст. № 6. 

Напрацювання:  

одна із програм «Народна вишивка» для учнів 2-4 класів розроблена вчителькою школи Свінціцькою Людмилою Іванівною, затверджена і рекомендована Міністерством освіти і науки України у 2010/2011 н.р.

Категорія: До школи з радістю | Переглядів: 8275 | Додав: hospitable | Рейтинг: 3.2/4
Всього коментарів: 1
1  
book

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]