Показники мовленнєвого розвитку дошкільнят - 31 Липня 2012 - Щоденник педагога - kosarschool

Головна » 2012 » Липень » 31 » Показники мовленнєвого розвитку дошкільнят
14:51:19
Показники мовленнєвого розвитку дошкільнят

Показники мовленнєвого розвитку:

    -    володіє правильною звуковимовою;

-    регулює дихання і темп у процесі мовлення;

    -    володіє силою, висотою, тембром голосу;

-    розуміє значення мовлення для людини;

-    використовує мову в різних цілях;

-    ефективно спілкується рідною мовою;

-    розрізняє рідну й чужу мови; виявляє  інтерес до них;

-    має збалансований словниковий запас з кожної сфери життєдіяльності;

-    розмовляє грамотно, вживає прості й складні речення;

-          веде діалог невимушено, підтримує розмову на запропоновану тему;

-    дотримується мовленнєвого етикету у спілкуванні;

-    самостійно складає монологічні висловлювання різних типів;

-    отримує задоволення від читання (дорослим та власного);

-  вільно переказує знайомі літературні твори, зміст побаченого, розповідає напам’ять невеликі віршовані твори, складає і відгадує загадки;

-  має уявлення про речення, слово, склад, звук і букву як одиниці мовлення, вичленовує їх із мовленнєвого потоку;  

- володіє елементарними навичками роботи із схемами речення, складовими і звуковими схемами слів;

-    має навички звукового аналізу простих слів;

-    цікавиться читанням, робить спроби читати;

-    правильно сидить за столом, тримає олівець і ручку;

-   орієнтується на сторінці книжки, альбому, зошита, в межах клітинки та ліній у зошитах з лінованою основою;

-  координує рухи очей і кисті руки та впевнено рухається по площині, вздовж рядка при виконанні графічних завдань.


За матеріалами:http://osvitacv.com/index.php/doshkillya/21554-2011-09-05-05-31-16

Категорія: Підготовка до першого класу | Переглядів: 1158 | Додав: hospitable | Теги: розвиток, мовленнєвий розвиток, підготовка до школи | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]