Головна » 2011 » Жовтень » 13 » Про проект Національної стратегії розвитку освіти України на 2012-2021рр.
15:49:52
Про проект Національної стратегії розвитку освіти України на 2012-2021рр.

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України запрошує до обговорення проекту Національної стратегії розвитку освіти України на 2012-2021 роки.

З урахуванням пропозицій та зауважень до документа, які надійшли за період 28.09.2011р. - 10.10.2011р. підготовлено оновлений варіант проекту Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, який міністерство освіти пропонує для подальшого обговорення.

З текстом проекту Національної стратегії можна ознайомитися на офіційному веб-сайті Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у рубриці "Громадське обговорення" та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти. Пропозиції та зауваження потрібно надсилати на електронні адреси: iitzostrategiya@gmail.com та institut@iitzo.gov.ua.

Нагадаємо, що 28 жовтня 2011 року в Києві відбудеться ІІІ Всеукраїнський з'їзд працівників освіти.

З 28 вересня 2011 року йде громадське обговорення основного документа, який виноситься на розгляд з`їзду, – Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки.

11.10.2011 10:17  |  Освіта та наука в Україні  |  За матеріалами: Освітній портал
 МОН Украины
Категорія: Новини освіти | Переглядів: 2132 | Додав: hospitable | Теги: України на 2012-2021рр., проект, Національної стратегії розвитку осв | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 hospitable  
Матеріали проекту є на сайті МОН України. Щодо загальної середньої освіти сказано:

2.3. Основні завдання Національної стратегії розвитку освіти

Модернізація і розвиток освіти та науки повинні набути випереджального неперервного характеру, гнучко реагувати на всі процеси, що відбуваються у світі і в Україні. Зусилля органів управління освітою усіх рівнів, науково-методичних служб за підтримки усього суспільства та держави мають бути зосереджені на реалізацію пріоритетних напрямів розвитку освіти, подолання наявних проблем, вирішення перспективних завдань:
• розробка нової та удосконалення чинної законодавчої та нормативно-правової бази;
• оновлення змісту освіти на основі національних традицій, світового досвіду та принципів сталого розвитку;
• створення ефективної системи національного виховання, забезпечення фізичного, морального, культурного і духовного розвитку дитини, формування соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу;
• забезпечення системного підвищення якості освіти на інноваційній основі;
• посилення мовної, інформаційної, екологічної, економічної та правничої підготовки учнів та студентів;
• забезпечення економічних і соціальних гарантій педагогічним і науково-педагогічним працівникам, підвищення їх соціального статусу, створення умов для їх професійного вдосконалення та творчості;
• створення сучасної матеріально-технічної бази для системи освіти, забезпечення умов для розвитку індустрії сучасних засобів навчання (навчально-методичних, електронних, технічних, інформаційно-комунікаційних тощо);
• розвиток системи громадсько-державного управління освітою, забезпечення об’єктивного оцінювання якості освітніх послуг;
• розробка ефективних механізмів фінансово-економічного забезпечення освіти.

Для здійснення стабільного розвитку і нового якісного прориву в національній системі освіти необхідно забезпечити:
б) у загальній середній освіті:

- обов’язкове здобуття усіма дітьми і молоддю шкільного віку повної загальної середньої освіти в обсягах, визначених Державним стандартом загальної середньої освіти;

- здійснення оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням демографічних, економічних, соціальних перспектив розвитку регіонів, запитів громадян та потреб суспільства;

- перебудову змісту й організації навчально-виховного процесу на засадах дитиноцентризму, особистісної орієнтації, компетентнісного підходу;

- підвищення ефективності навчально-виховного процесу на основі впровадження досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічних інновацій, інформаційно-комунікаційних технологій;
- створення умов для диференціації навчання, забезпечення профільного навчання, індивідуальної освітньої траекторії учнів відповідно до їх особистісних потреб, інтересів та здібностей;

- подальше удосконалення процедур і технології зовнішнього незалежного оцінювання як передумови забезпечення рівного доступу до навчання у вищій школі.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]