Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи - 26 Серпня 2011 - Щоденник педагога - kosarschool

Головна » 2011 » Серпень » 26 » Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
11:20:53
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
На виконання ст.34 Закону України „Про загальну середню освіту” та з метою реалізації завдань особистісно-орієнтованого навчання, системного контролю та об’єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів та поліпшення якості початкової освіти Міністерство освіти і науки України затвердило критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з предметів інваріантної складової навчального плану. (Джерело: сайт МОН України).
Наказ МОН України № 755 від 20.08.2008 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи».
Додаток 1. Об’єкти, функції і види контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів
Додаток 2. Українська мова і мови національних меншин. Мова навчання. Оцінювання умінь і навичок мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння й письмо, монологічне мовлення, читання…)
Додаток 3. Читання (українська мова навчання, 2-4 класи)
Додаток 4. Читання (мови національних меншин – мови навчання, 2-4 класи)
Додаток 5. Українська мова в школах з навчанням мовами національних меншин
Додаток 6. Мови національних меншин (друга мова у школах з навчанням українською мовою)
Додаток 7. Математика
Додаток 8. Я і Україна. Навколишній світ (1-2 класи)
Додаток 9. Основи здоров’я
Додаток 10. Трудове навчання: технічна і художня праця
Додаток 11. Фізична культура
Додаток 12. Предмети художньо-естетичного циклу
Категорія: Критерії оцінювання | Переглядів: 2617 | Додав: hospitable | Теги: критерії оцінювання | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 1
1  
Читати наступну статтю...

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]