ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Зміст предмета спрямовано на реалізацію пріоритетних напрямків технологічної освіти – долучення до мистецтва як до духовного досвіду поколінь, оволодіння способами художньо – технологічної діяльності та розвиток творчої обдарованості дитини, її самоконтролю. Діти вчаться працювати з найбільш поширеними та сучасними матеріалами, оволодівають основними прийомами майстерності для того, щоб за короткий час відповідно до власного задуму зробити самостійно або з допомогою дорослих корисний та привабливий виріб. Важливим завданням трудового навчання є розвиток творчої, активної, креативної особистості, яка має уявлення про технології обробки матеріалів, національні традиції та духовну культуру народу. Опора на інтегрування з іншими навчальними предметами дозволяє здійснити розвивальний характер трудового навчання. Об’єктами перевірки та оцінювання< ... Читати далі » |
Об’єктами контролю у курсі є такі суспільствознавчі аспекти: - знання, які відображають усі види соціального досвіду (переважно на рівні уявлень і понять); - досвід здійснення способів діяльності в соціальній сфері; - досвід творчого застосування набутих способів діяльності в змінених ситуаціях; - досвід емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього світу, до різноманітних видів діяльності, зокрема навчальної, громадянської. Вимогами до оцінювання навчальних досягнень учнів визначено: - обсяг інформації про предмети, об’єкти і явища соціальної дійсності; її якість (знання конкретних фактів, правил чи зв’язків і залежностей); ... Читати далі »
Категория: Критерії оцінювання |
Просмотров: 914 |
Добавил: hospitable |
Дата: 09.01.2015
| Комментарии (0)
|
Об'єктами контролю в процесі навчання природознавства є складники предметної природознавчої компетентності: - знання (у формі фактів, уявлень, понять) про предмети і явища природи, їх взаємозв'язки і залежності між ними; - уміння виконувати різні види навчально-пізнавальних дій щодо об'єктів природи та інформації про них; - уміння застосовувати спеціальні методи пізнання об'єктів природи (дослід, практичну роботу, спостереження); - уміння виконувати практичні дії з об'єктами природи; - уміння оцінювати об'єкти природи, а також власну поведінку та інших людей серед природи; - уміння застосовувати набуті знання й навички у своєму повсякденному житті; - уміння творчого застосування набутих природничих знань і способів діяльності в змінених ситуаціях; - досвід емоційно-ціннісного ставлення до навколишнього світу і природи, до різноманітних видів діяльності, зокрема природоохоронної. У процесі ... Читати далі »
Категория: Критерії оцінювання |
Просмотров: 926 |
Добавил: hospitable |
Дата: 09.01.2015
| Комментарии (0)
|
Об'єктами перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів з математики є складники предметної компетентності – знання, уміння та навички, здатність їх застосовувати у навчальних і життєвих ситуаціях. Контроль навчальних досягнень учнів рекомендуємо здійснювати шляхом поточної перевірки (1–4 класи) і тематичної перевірки (2–4 класи). Поточну перевірку рекомендуємо проводити в усній і письмовій формі систематично в межах кожної теми, визначеної навчальною програмою. Цей вид контролю передбачається учителем під час підготовки до кожного уроку і знаходить своє відображення у поурочних планах (конспектах) уроків. Поточна перевірка може здійснюватись у формі самостійної роботи — короткотривалої (10–15 хвилин) письмової роботи, яка охоплює певну частину навчального матеріалу. Поточний контроль ... Читати далі »
Категория: Критерії оцінювання |
Просмотров: 1160 |
Добавил: hospitable |
Дата: 09.01.2015
| Комментарии (0)
|
Оцінювання навчальних досягнень з української мови як державної та інших мов як навчальних предметів рекомендуємо здійснювати згідно з основними цілями навчання, які передбачають формування комунікативної компетентності з урахуванням інтересів і можливостей учнів початкової школи. Об’єктами перевірки й оцінювання є: - мовленнєві уміння з аудіювання, говоріння, читання, письма; - сформованість певного кола знань про мову, мовні та правописні уміння, графічні навички письма. У 1-4 класах проводиться: - поточне оцінювання (у 1-2 (І семестр) класах – безбальне, у 3-4 – бальне за знання з мови й мовні вміння - усне опитування, ... Читати далі »
Категория: Критерії оцінювання |
Просмотров: 1404 |
Добавил: hospitable |
Дата: 09.01.2015
| Комментарии (0)
|
Об’єктами перевірки й оцінювання з літературного читання є складники читацької компетентності: • навичка читання вголос і мовчки; • розуміння прочитаного; • уміння виразно читати; • досвід читацької діяльності учнів (елементарна обізнаність з колом дитячого читання, практичне засвоєння літературознавчих понять, уміння працювати з текстами різних жанрів, уміння переказувати зміст прочитаного твору (3-4 класи), уміння самостійно працювати з дитячою книжкою, довідковою літературою). Контроль навчальних досягнень учнів рекомендуємо здійснювати шляхом таких видів контролю: поточного, семестрового, державної підсумкової атестації. Основною формою поточного контролю є фронтальне т ... Читати далі »
Категория: Критерії оцінювання |
Просмотров: 3106 |
Добавил: hospitable |
Дата: 09.01.2015
| Комментарии (0)
|
Об’єктами перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів з мови навчання є складники комунікативної компетентності: – досвід мовленнєвої діяльності (аудіативні уміння, здатність вести діалог, будувати монологічні зв’язні висловлювання в усній і письмовій формах, уміння виразно читати і розуміти зміст прочитаного); – знання про мову і мовлення, мовні уміння й навички; – орфографічні і пунктуаційні вміння й навички; – графічні навички письма, техніка, швидкість письма, культура оформлення письмових робіт. І. Оцінювання досвіду мовленнєвої діяльності 1. Аудіювання (слухання і розуміння прослуханого) Перевірку аудіативних умінь рекомендуємо здійснювати фронтально в 2-4 класах у кінці кожного семестру. Перевіряються вміння: сприймати на слух незнайомий текст і розуміти в 2 класі елементи ф ... Читати далі »
Категория: Критерії оцінювання |
Просмотров: 858 |
Добавил: hospitable |
Дата: 09.01.2015
| Комментарии (0)
|
« Сутність сучасного уроку, |
Кондришина Олена Сергіївна - вчитель початкових класів |
ЧИТАННЯ
Категория: Літературне читання |
Просмотров: 1369 |
Добавил: Лєна |
Дата: 28.10.2014
| Комментарии (0)
|