Головна » 2012 » Січень » 24 » Інноваційні технології в початковій освіті Автор: С. Данильченко
12:00:07
Інноваційні технології в початковій освіті Автор: С. Данильченко
У 2000 році наказом Міністерства освіти і науки № 522 було затверджено Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності. Це положення розроблено відповідно до законів України, з метою впровадження інноваційної освітньої діяльності в систему освіти
Зараз кожна школа має своє обличчя, яке визначається особливостями працюючих у ній людей та внутрішнім середовищем, в якому функціонує школа. Тому, ураховуючи вищесказане, у НВК була створена «Творча лабораторія» школи І ступеня (управлінський аспект).
Тема проекту: збільшити ефективність управлінської діяльності через упровадження нових педагогічних технологій.
Мета проекту: подолати розрив між теорією та практикою; упровадити в навчальний процес нові підходи та елементи технологій з урахуванням індивідуальних особливостей учнів з метою підвищення якості освіти.
Завдання проекту:
     Дотримуватись вимог Державного стандарту освіти.
     Розробити оригінальну структуру навчально-виховного процесу у школі І ступеня.
     Залучити учнів у нові види діяльності через упровадження досвіду роботи з розвитку критичного мислення, адаптованої системи роботи з розвитку критичного мислення, адаптованої системи навчання, теорії розв'язання винахідливих задач, інтерактивних методів навчання, програми «Крок за кроком» та комплексної програми розвитку дитини «Росток».
     Організувати постійну творчу взаємодію педагогів та учнів.
     Постійно здійснювати аналіз педагогічної діяльності й надавати оперативну допомогу педагогічним працівникам.
Прогноз:
            варіативність змісту, засобів і форм організації НВП;
        інтегрований підхід до викладання навчальних дисциплін;
    підвищення рівня якості навчання;
 сформованість життєвих компетентностей.
....(обрив тексту, повний варіант доповіді - можна безкоштовно скачати за зсилкою: http://depositfiles.com/files/wq67pparo)
Управління школою І ступеня є складовою частиною управління всього навчально-виховного комплексу та являє собою науково обґрунтовану діяльність, цілеспрямований вплив на діяльність шкільного колективу та навчально-виховний процес із метою забезпечення максимального результату в навчанні та вихованні учнів.

Автор: С. Данильченко


http://depositfiles.com/files/wq67pparo
Категорія: Інноваційні технології | Переглядів: 2237 | Додав: hospitable | Теги: доповідь, інноваційні технології, Автор: С. Данильченко, початкова освіта | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 hospitable  

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]