Головна » 2012 » Січень » 25 » Культура мовлення під час ведення дискусій
16:30:10
Культура мовлення під час ведення дискусій

     Важливе місце після логіки та організації дискусії має культура мовлення. Адже не так вже й багато людей у ході суперечки вміють дотримуватися елементарної культури мовлення. Це в першу чергу стосується використання необразливих, дипломатичних формулювань і т.п., це стосується вмінню висловлювати лаконічно свою думку, не припускатися двохзначного трактування своїх висловлювань і позицій.
    Важливе місце також слід приділити часу виступів сторін, які ведуть дискусію. Не можна, щоб одна сторона мала більше часу для виступів.
Не можна, щоб хтось зі сторін переходив на силові методи ведення дискусії. Сила голосу – це ще не вирішення проблеми, це не наближення до найкращого розв’язання суперечки.
Не можна у жодному разі під час дискусій використовувати недозволені методи ведення суперечок: ображати один одного, натякати на якісь певні негативні сторони один одного, не маючи конкретних доказів чи відносячи до суперечки речі, які не мають логічного відношення до розглядуваних питань.

Використана література:
1.    Томаш Іржі. Мистецтво говорити. – К., 1998.
2.    Дейл Карнегі. Учись виступати публічно і впливати на широке коло людей. – К., 2000.
3.    Культура ведення дебатів. – Харків, 1988.

Категорія: Інноваційні технології | Переглядів: 8257 | Додав: hospitable | Теги: дискусія, культура мовлення, дебати | Рейтинг: 4.2/4
Всього коментарів: 1
1 hospitable  

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]