Головна » 2011 » Листопад » 8 » Пам’ятка для проведення самоаналізу уроку
21:33:28
Пам’ятка для проведення самоаналізу уроку

При проведенні самоаналізу уроку конкурсантом має бути враховане наступне:

1.     Мета уроку.


2.     Місце даного уроку в темі, розділі, курсі, як пов’язаний даний урок з попередніми, яка його роль у вивченні наступного матеріалу. Специфіка уроку та його тип.


3.     Чи раціонально був розподілений час на всі етапи уроку, чи логічним був перехід від одного етапу до іншого?


4.     Назвати та дати обґрунтування вибору методів навчання.


5.     Які форми навчання використовувались при вивченні нового матеріалу?


6.     Яка реальна характеристика навчальних можливостей учнів? Які особливості учнів були враховані при проведенні даного уроку?


7.                Чи була забезпечена висока працездатність учнів на уроці, яким чином?


8.     Як здійснювався контроль засвоєння знань, умінь і навичок?


9.     Як використовувався на уроці кабінет, які засоби навчання, з якою метою?


10.       Чи була забезпечена атмосфера доброзичливості та  взаєморозуміння на уроці?


11.       Що планувалось на випадок непередбачуваної ситуації?


12.       Чи вдалося повністю реалізувати мету уроку? Якщо не вдалось, то чому?

Необхідно пам’ятати, що посилання на "недоліки" класу та рівень його підготовки є некоректними.

 

Підведення підсумків – 15-30

 

Категорія: Конкурс "Вчитель року" | Переглядів: 2132 | Додав: hospitable | Теги: Конкурс, пам'ятка, самоаналіз уроку, Вчитель року | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 1
1 hospitable  
biggrin Бажаємо вчителям тільки високої самооцінки і якісного самоаналізу після проведення найяскравішого і найкращого уроку. Нйприємніше, звичайно, отримати задоволення від власного уроку і від усміхнених дитячих облич.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]