14:38:26 Показники загальнопізнавального розвитку дошкільнят |
Показники загальнопізнавального розвитку дитини: - має знання про природне довкілля тієї місцевості , де проживає: розпізнає 3-5 (і більше) видів дерев, кущів, трав’янистих рослин, грибів; кімнатних рослин; ягід, овочів, фруктів; лікарських рослин); знає назви, будову рослин, умови і місце зростання, розуміє їх значення у природі та у житті людини; розпізнає тварин своєї місцевості: домашніх, перелітних і зимуючих птахів, диких звірів, домашніх тварин, безхребетних (черви, молюски, раки, павуки, комахи), прісноводних та акваріумних риб, земноводних, плазунів. Знає назву, будову і спосіб їхнього життя, цікаві особливості поведінки, їх значення у природі та у житті людини; знає властивості повітря, води, ґрунту, може пояснити їх значення у природі та у житті людини; знає, які види водойм (річки, озера, моря) є у місцевості, де проживає, їх назву, значення у природі та у житті людини; володіє елементарними правилами природокористування, безпечної поведінки тощо; має знання про явища природи; знає пори року та їх послідовність, може розповісти про їхні характерні ознаки; про відповідні сезонні зміни в природі, житті тваринного світу та діяльності людини; - знає представників тваринного та рослинного світу інших країн; - орієнтується на глобусі, карті, розрізняє водний простір (океани) і сушу (материки); - має елементарні уявлення про Космос: компоненти видимого космосу (місяць, зорі, Сонце), невидимого (деякі планети, комети, сузір’я). Ознайомлений з засобами дослідження Космосу людиною (телескопи, станції, космічні кораблі) та назвами професій (космонавти, астронавти, астрономи); - класифікує предмети найближчого оточення (посуд, одяг, взуття, меблі, іграшки, побутова техніка, продукти харчування тощо), знає їх назву, функціональне призначення/значення та способи дії/використання; називає різних види транспорту, споруд, розрізняє різні види житла; - має знання про способи виробництва предметів побуту (старовинні, сучасні, рукотворні, промислові предмети) та знає з якої сировини/ матеріалів вони виготовлені (дерево, глина, скло, метал, папір, тканина, шкіра, пластик, хутро тощо); - має уявлення про соціальні середовища (сім’я, родина, рід, дошкільний навчальний заклад, школа, місто, село, країна); - розуміє поняття: рідні, близькі, знайомі, чужі; молодші, однолітки, старші, дорослі, старі; володіє культурою стосунків з різними категоріями людей; - знає назву міста/ села, країни, в якій мешкає, та столиці; називає державні символи (герб, гімн, прапор); - розповідає про сімейні свята, бере активну участь у їх підготовці, дотримується сімейних традицій; - має уявлення про інші нації та народи, знає назви 2-3 країн. Прихильно ставиться до людей інших національностей. Проявляє миролюбність, інтерес до несхожого, до спільних інтересів; - володіє найбільш доступними та необхідними для розвитку соціального досвіду видами праці. Виявляє інтерес до різних професій дорослих. За матеріалами: http://osvitacv.com/index.php/doshkillya/21554-2011-09-05-05-31-16 |
|
Всього коментарів: 0 | |