10:52:56 Представлення власного досвіду роботи |
Візитівка: Учитель початкових класів Чернівецької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів фізико-математичного профілю № 6 Чернівецької міської ради. Педагогічне кредо: Вчити учитись, бачити, як світяться від радості у здобутті нових вершин очі школярів – найвища моя вчительська мрія.
Тема досвіду: "Вплив емоцій на результати навчання"
Елементи технологій, що використовуються у навчально-виховному процесі: інформаційно-комунікативної технології, інтерактивної, критичного мислення, рівневої диференціації навчання, інтенсифікації навчання на основі опорних схем і знакових моделей, створення ситуації успіху.
Основна ідея: Школа - це важливий етап у житті людини.
Мета: формувати емоційно-ціннісне ставлення молодших школярів до оточуючого світу.
Триєдиність діяльності: учитель-учень-батьки 1. Учитель розуміє емоції власні, вміє керувати ними. 2. У навчально-виховній роботі розвиває у дітей емпатію, уміння впізнавати і називати емоцію, а також відчувати емоційне наповнення художнії творів. 3. Під час засідань батьківського клубу проводить тренінги для батьків.
https://uk.wikipedia.org/wiki/Емоція Шкала емоцій Хаббарта
Методична скринька - "Кольорова методика читання"
Група у соціальній мережі - "Веселковий місток"
https://www.facebook.com/groups/993422754067923/
Як підсумок: "Емоційно-ціннісний розвиток особистості здійснюється протягом усього періоду навчання в школі, але саме в початкових класах закладаються основи ціннісних орієнтацій, вольового розвитку і проявляється особлива сенситивність до емоційного розвитку. З огляду на це проблема розвитку емоційної і почуттєвої сфери молодших школярів, умінь висловлювати оцінні судження, своє ставлення до себе, інших, світу, умінь правильно оцінювати свої вчинки та вчинки інших, прищеплення загальнолюдських і національних цінностей є досить актуальною." http://lib.iitta.gov.ua/10114/1/Вашуленко%20О.В.%20Емоційно-ціннісна%20складова.pdf
|
|
Всього коментарів: 1 | ||
| ||