Головна » 2011 Вересень 5 » ВИДИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ
08:31:06 ВИДИ КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ |
Поточний контроль проводиться на перших етапах формування вмінь і навичок, що дозволяє аналізувати процес їх становлення. Поточний контроль особливо важливий для вчителя, тому що є засобом своєчасного коректування його діяльності. Він дає можливість вчасно реагувати на недоліки, виявляти їх причини та вживати необхідних заходів для їх усунення, повертатись до недостатньо засвоєних правил, операцій і дій. Поточний контроль припускає використання різних форм перевірки знань, умінь, навичок учнів: індивідуальних і фронтальних опитувань, регулярних перевірок поточних письмових класних і домашніх робіт, різного роду перевірочних робіт (попереджувальних, пояснювальних, зорових, творчих диктантів, записування по пам’яті й ін.). Усі названі форми перевірки засвоєння знань і навичок учнів мають навчальний, а не контролюючий характер, тому оцінка в балах не обов’язкова. Тематичний контроль припускає перевірку засвоєння програмного матеріалу з най більш значущих тем навчальних предметів. Тематичні контрольні роботи проводяться відразу після вивчення ключових тем програми та дозволяють учителю з’ясувати ступінь оволодіння учнями тільки що вивченим матеріалом. Тематичні контрольні роботи можуть мати різнорівневий характер у залежності від підготовленості класу, використання альтернативних програм навчання тощо. Підсумковий контроль є способом перевірки досягнутих учнями знань і навичок, які забезпечують подальше навчання. Мета проведення підсумкового контролю - державна перевірка виконання вимог шкільної програми за попередній період роботи (навчальну чверть, півріччя, рік), одержання об’єктивних даних. Підсумкові контрольні роботи мають особливе значення для врахування успішності кожного учня, є основними критеріями оцінки роботи учня й учителя. Вони не повинні завищувати чи занижувати рівень програмних вимог. |
|
Всього коментарів: 1 | ||
| ||