« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 22 23 »
Проведи в колі діаметр. Яка довжина радіуса кола?
Діаметр - 3 см
Радіус 3 см : 2 = 1 см 5 мм

Відповідь: 1 см 5 мм

Категория: Державна підсумкова атестація в початковій школі | Просмотров: 909 | Добавил: hospitable | Дата: 05.04.2012 | Комментарии (0)

Шлях від дому до школи Тарас долає за 20 хв . 3/4 цього часу він витрачає на поїздку в автобусі, решту - йде пішки. Скільки хвилин Тарас витрачає на дорогу пішки?

1) 20 : 4 *3 = 15 (хв) - їде на автобусі;
2) 20 - 15 = 5 (хв) - йде пішки.
Відповідь: 5 хвилин
Категория: Державна підсумкова атестація в початковій школі | Просмотров: 1006 | Добавил: hospitable | Дата: 05.04.2012 | Комментарии (0)

Сашко одержав 20 грн на кишенькові витрати. 3/5 цих грошей він витратив на квиток у кіно, решту - на кафе. Скільки грошей витратив Сашко на кафе?

1) 20 : 5 * 3 = 12 (грн) - на квиток;
2) 20 - 12 = 8 (грн)
Відповідь:  8 грн
Категория: Державна підсумкова атестація в початковій школі | Просмотров: 1065 | Добавил: hospitable | Дата: 05.04.2012 | Комментарии (0)

Накресли відрізок АD, довжина якого становить 3/4 від 12 см .

12 : 4 * 3 = 9 (см)

Накресліть відрізок довжиною 9 см
Категория: Державна підсумкова атестація в початковій школі | Просмотров: 870 | Добавил: hospitable | Дата: 05.04.2012 | Комментарии (0)

Накресли відрізок ВС, довжина якого становить 4/6 від 12 см .

12 : 6 * 4 = 8 (см)

Накресліть відрізок довжиною 8 см

Категория: Державна підсумкова атестація в початковій школі | Просмотров: 853 | Добавил: hospitable | Дата: 05.04.2012 | Комментарии (0)

2/3 - дробове число.

Дріб — у математиці це представлення чисел або математичних величин у вигляді результату операції ділення. Найчастіше дріб подається у формі a \over b, де a називають чисельником, а bзнаменник ... Читати далі »

Категория: Державна підсумкова атестація в початковій школі | Просмотров: 1086 | Добавил: hospitable | Дата: 26.03.2012 | Комментарии (0)

2/3 - дробове число.

Дріб — у математиці це представлення чисел або математичних величин у вигляді результату операції ділення. Найчастіше дріб подається у формі a \over b, де a називають чисельником, а bзнаменник ... Читати далі »

Категория: Державна підсумкова атестація в початковій школі | Просмотров: 1126 | Добавил: hospitable | Дата: 26.03.2012 | Комментарии (0)

 Нині важливу роль у розвитку пізнавальних інтересів учнів 
відіграють інтерактивні технології навчання та інтерактивний урок.
Інтерактивне навчання – це певний різновид активного навчання, це
спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, мета якої –
створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчув би свою
інтелектуальну спроможність пізнавати нове. Досягти цього можна за умови
постійної активної взаємодії вчителя та учнів, що дає змогу педагогу
стати справжнім лідером дитячого колективу. Інтерактивність навчання
передбачає активізацію навчальних можливостей учня під час навчання
замість переказування готової інфрмації. Уроки, на яких використовуються
інтерактивні технології, дають учням основні пізнавальні та громадянські
вміння, а ща навички і зразки поведінки. Вони захоплюють учнів,
пробуджують учнівський інтерес, навчають самостійного мислення та дій.
Ефективність і сила впливу на емоції та свідомість вих
		
		... 
		
			Читати далі »
		
Категория: Інноваційні технології | Просмотров: 1975 | Добавил: hospitable | Дата: 11.03.2012 | Комментарии (1)

2/3 - дробове число.

Дріб — у математиці це представлення чисел або математичних величин у вигляді результату операції ділення. Найчастіше дріб подається у формі a \over b, де a називають чисельником, а bзнаменник ... Читати далі »

Категория: Державна підсумкова атестація в початковій школі | Просмотров: 1177 | Добавил: hospitable | Дата: 29.02.2012 | Комментарии (0)

У фермерському господарстві у двох великих клітках тримали кролів. В одній клітці було 12 дорослих кролів, а в другій - 16 молодих. Для всіх  кролів заготували 140 кг моркви, порівну для кожного. Скільки кілограмів моркви заготували окремо для дорослих і скільки для молодих кролів?

План розв"язку:

1) Скільки всього дорослих і молодих кролів було в двох клітках разом?
2) Скільки кілограмів моркви припадає на одного кроля ?
3) Скільки моркви заготовили для 12 дорослих кролів?
4) Скільки моркви заготовили для 16 молодих кролів?

1) ... + ... = 28 (кр.) - дорослих і молодих разом;
2) 140 : 28 = ... (кг) - моркви для кожного кроля;
3) 12 * 5 = ... ( кг) - моркви для дорослих кролів;
4) 16 * 5 = ... ( кг)
Відповідь : для дорослих кролів заготовили ... кг моркви, а для молодих - ... кг .

Категория: Державна підсумкова атестація в початковій школі | Просмотров: 1090 | Добавил: hospitable | Дата: 29.02.2012 | Комментарии (0)