15:48:47 Інноваційні технології. Доробки вчителів початкових класів м.Чернівців |
Тема: Розвивальне навчання Назва інновації: Розвивальне навчання в початковій школі (за системою Ельконіна Д.Б., Давидова В.В.) Суть інновації: головною метою розвивального навчання є формування активного самостійного творчого мислення учнів і на цій основі поступового переходу в самостійне навчання. Завдання розвивального навчання: формування особистості з: · гнучким розумом; · розвиненими потребами до дальшого пізнання та самостійних дій; · певними навичками та творчими здібностями. Розвивальне навчання – це основа формування творчої особистості. Запроваджено: з 2003 року на базі Чернівецької спеціалізованої школи І ступеня № 23 через створення лабораторії. Напрацювання: вчителем початкових класів Чернівецької спеціалізованої школи І ступеня № 23 Косован Оксаною Корніївною випущений методичний посібник для вчителів «Дорога до успіху».
Тема: Інноваційні педагогічні технології Назва інновації: Використання елементів інноваційних педагогічних технологій з метою виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися Суть інновації: для забезпечення цілеспрямованого, гармонійного розвитку особистості школяра вибудовується та реалізовується особистісний підхід до кожного учня. В ході реалізації даної проблеми активно впроваджуються в практику роботи елементи сучасних педагогічних технологій, в першу чергу таких як технологія критичного мислення, проектна технологія, методи активного та інтерактивного навчання, елементи тренінгових технологій. При цьому вчитель використовує різноманітні форми організації навчальної діяльності учнів: індивідуальну, парну та групову. Активно використовуються сучасні інформаційні технології, що дозволяє підвищити ефективність проведення навчальних занять. Запроваджено: з 2010 року Матоніною Раїсою Дем’янівною, вчителем початкових класів Чернівецького загальноосвітнього навчального закладу № 24. Напрацювання: з 2010 року проводиться обласний експериментальний майданчик вчителем з проблеми «Формування критичного мислення учнів початкових класів». Окремі аспекти реалізації науково-методичної проблеми вчителя були представлені у 2009-2010 рр. на сторінках фахового журналу «Початкова школа», всеукраїнського журналу «Відкритий урок» та обласної газети «Освіта Буковини».
Тема: Проектна діяльність Назва інновації: Проектна діяльність в організації методичної роботи Суть інновації: застосування проектної діяльності в організації методичної роботи як перспективний напрямок розвитку управління початковою ланкою освіти, розробка групових та індивідуальних педагогічних проектів дала змогу вчителям обговорювати перспективи і визначати цілі, планувати майбутню діяльність, визначати критерії результативності та разом наближатися до поставленої мети. Це сприяло розвитку творчих здібностей педагогів, формуванню в кожного з них навичок науково-дослідної роботи, зацікавленості в оволодінні інноваційними педагогічними технологіями, забезпечило умови для професійного росту. Творчий потенціал вчителів розкрився через розроблення методичних посібників, авторських програм, наукових статей. Запроваджено: з 2005 року на базі Чернівецького загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ст. № 6. Напрацювання: одна із програм «Народна вишивка» для учнів 2-4 класів розроблена вчителькою школи Свінціцькою Людмилою Іванівною, затверджена і рекомендована Міністерством освіти і науки України у 2010/2011 н.р.
|
|
Всього коментарів: 1 | ||
| ||