У сім"ї і вдитячому садку слід створити умови для вивчення математики. Але це в жодному разі не повинно перетворюватись у примусове заняття з дитиною. Як і будь-що, математику в дошкільному віці мовжна вивчати в ігровій формі. І матеріал для вивчення повинен відповідати віковим особливостям.
У програмі дитячих садків виділяють такі групи понять: оцінка величин, числові поняття, поняття про форму, вимірювання, поділ цілого на частини, орієнтація в часі.
Кількісна оцінка величин: більший, менший, однаковий за величиною; вищий, нижчий, однаковий за висотою; довший, коротший, однаковий за довжиною; ширший, вужчий, однаковий за шириною; товщий, тонший, однаковий за товщиною; важчий, легший.
У формуванні кількісних характеристик множин і величин значна увага приділяється поняттям "більше", "менше", "порівну" і вмінню встановлювати відповідність між елементами порівнюваних множин. Спочатку це роблять способом накладання і прикладання, а вже потім навчають числом виз
...
Читати далі »