На виконання ст.34 Закону України „Про загальну середню освіту” та з метою реалізації завдань особистісно-орієнтованого навчання, системного контролю та об’єктивного оцінювання навчальних досягнень учнів та поліпшення якості початкової освіти Міністерство освіти і науки України затвердило критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи з предметів інваріантної складової навчального плану. (Джерело: сайт МОН України). Наказ МОН України № 755 від 20.08.2008 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи». Додаток 1. Об’єкти, функції і види контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів Додаток 2. Українська мова і мови національних меншин. Мова навчання. Оцінювання умінь і навичок мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння й письмо, монологічне мовлення, читання…) Додаток 3. Читання (українська мова навчання, 2-4 класи) До
...
Читати далі »
|
|