Освітня галузь «Суспільствознавство»
|
Людина як особистість
|
мати уявлення про цінність моральних якостей; виявляти і оцінювати
їх у життєвих ситуаціях, усвідомлювати людину як біологічну і соціальну
істоту, її відмінності від інших живих істот, неповторність і самоцінність
кожної людини
|
|
застосовувати набуті знання для вироблення рис характеру, які
забезпечують життєвий успіх (наполегливість, старанність, працелюбство,
моральність)
|
Людина серед людей
|
мати уявлення про правила співжиття та взаємодію людей у родині,
колективі, суспільстві; про загальновизнані права людини та рівноправність,
взаємні обов’язки батьків і дітей; про основні правопорушення, поширені
серед дітей, юридичну відповідальність за них
|
|
усвідомлювати відповідальність за свої вчинки; дотримуватися
моральних вимог суспільства; застосовувати їх у спілкуванні з іншими
людьми, узгоджувати власні потреби з потребами інших людей для розв’язання
конфліктів
|
Людина в суспільстві
|
мати уявлення про Конституцію України, державний устрій, головні
історичні події, традиції і звичаї українського народу, основні пам’ятки;
знати свій родовід, історію і традиції своєї школи; національну символіку і
державні символи; основні права та обов’язки громадянина;
|
|
виявляти повагу до громадянських цінностей та приватного життя
інших людей; активно взаємодіяти з ними у громадській сфері, знати права
споживача, виявляти інтерес до розв’язання проблем, які впливають на життя
місцевих громад і країни в цілому, брати посильну участь у
культуроохоронній діяльності краю
|
|
бережливо і шанобливо ставитися до результатів людської праці;
позитивно ставитися до себе, до інших, до життєвих перспектив;
дотримуватися правил поведінки учня
|
Людина і світ
|
мати уявлення про різноманітність народів у світі, їх культур і
звичаїв
знати приклади винаходів людства, внесок українців у світову
культуру, науку; усвідомлювати необхідність толерантного ставлення до
різних країн і народів |
|