Головна » 2011 » Липень » 19 » Державні вимоги. Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»
09:50:42
Державні вимоги. Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»

Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура»

Здоров’я

Здоров’я людини

знати складові здоров’я; усвідомлювати вікові зміни в організмі дитини; здоров’я як єдине ціле; взаємозв’язок організму людини з природним і соціальним оточенням; розпізнавати ознаки здоров’я; виявляти та оцінювати їх у життєвих ситуаціях; розуміти вплив основних природних і соціальних факторів та фізичної активності на здоров’я; пояснювати значення здоров’я для життя людини; застосовувати правила здорового способу життя та безпечної для здоров’я поведінки; правила надання посильної допомоги хворому

Фізична складова здоров’я

знати про необхідність рухової активності, правила харчування, особистої гігієни, загартовування, розпорядку дня

 

уміти встановлювати взаємозв’язки між руховою активністю, харчуванням, загартовуванням, розпорядком дня і здоров’ям

 

застосовувати правила рухової активності, харчування, гігієнічного догляду за тілом, загартовування, праці та відпочинку

Соціальна складова здоров’я

знати функції сім’ї щодо збереження і зміцнення здоров’я; права дитини на здоров’я в сім’ї та суспільстві

 

правила поведінки у конфліктних ситуаціях; Правила дорожнього руху, безпечної поведінки у навколишньому середовищі; медичні заклади свого населеного пункту

 

керувати собою і розв’язувати життєві конфлікти, протистояти негативному впливу оточення; дотримуватися безпечної поведінки щодо ВІЛ та туберкульозу

 

розпізнавати різні види небезпечних ситуацій та повідомляти про них служби захисту населення; встановлювати взаємозв’язок між природними та соціальними факторами і здоров’ям

 

безпечно поводитися у навколишньому середовищі; моделювати відповідні життєві ситуації

 

розуміти індивідуальність здоров’я; відмінність і схожість дівчаток і хлопчиків

 

усвідомлювати значення толерантних стосунків між людьми для здоров’я; застосовувати набуті корисні звички

 

правила розв’язання конфліктів, безпечної поведінки в різних життєвих ситуаціях та видах діяльності, надання першої допомоги за незначних травм; настанови щодо гуманного ставлення до людей, які мають проблеми із здоров’ям

Психічна та духовна складові здоров’я

називати види емоцій; індивідуальні особливості характеру, пам’яті

знати про вплив емоцій, настроїв, почуттів, рис характеру на власне здоров’я та здоров’я інших; вплив творчості і народних традицій на здоров’я

 

розпізнавати основні емоції у себе, в інших людей, словесно їх пояснювати

встановлювати взаємозв’язок між емоціями та станом здоров’я

 

контролювати власні емоції

 

розуміти та оцінювати у життєвих ситуаціях емоції та почуття як умови, що сприяють збереженню життя і зміцненню здоров’я

 

застосовувати поради щодо здійснення контролю за емоціями, формування рис характеру

 

народні традиції щодо здорового способу життя

Фізична культура

Основи знань з фізичної культури

мати уявлення про: фізичну культуру як засіб підвищення функціональних можливостей організму, складову здорового способу життя; фізичні вправи та їх вплив на фізичний розвиток людини; історію олімпійських ігор; основні прийоми та способи самоконтролю; спортивні традиції українського народу

 

знати та дотримуватися правил рухливих ігор та безпеки під час занять фізичними вправами

усвідомлювати вплив фізичних вправ на фізичний розвиток організму

Рухова діяльність:

 

культура рухів з елементами гімнастики

виконувати організовуючі вправи

виконувати загальнорозвивальні вправи для розвитку сили, швидкості, витривалості, гнучкості, координації; вправи для формування правильної постави та запобігання плоскостопості

елементи акробатики та рівноваги

пересування

пересуватися: ходьбою, бігом, танцювальними кроками, лазити та перелазити; на лижах, на ковзанах, вплав (за наявності відповідних умов)

вправи з м’ячем

виконувати вправи з малим та великим м’ячами; елементи футболу, баскетболу, гандболу

стрибки

виконувати стрибки із скакалкою, стрибки вниз і в висоту, стрибки у довжину, опорні стрибки

туризм

рухатися у похідному строю та долати перешкоди; обґрунтовувати визначення місця для відпочинку та туристичного бівуаку

дотримуватися правил поведінки у туристичному поході

застосовувати набуті знання та вміння під час активного відпочинку

Категорія: Новий Державний стандарт початкової загальної освіти | Переглядів: 2361 | Додав: hospitable | Теги: освітня галузь «Здоров’я і фізична , ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]