Високі
показники успішності. У даному випадку важлива не оцінка, а глибина та
міцність знань, освіченість, культура, яку вчитель формує в учнів.
Економічність,
оптимальність тих засобів і сил, які витрачають школи та вчитель для
досягнення визначеного результату (наприклад, усе засвоюється учнями на
уроці).
Стійкість і сталість успіхів навчально-виховної роботи.
Передовий
педагогічний досвід - це практика, що містить у собі елементи творчого
пошуку, новизни, оригінальності, це висока майстерність учителя, тобто
така робота, що дає найкращий педагогічний результат. У даному випадку
мова йде про досвід, що може й не містити в собі чогось нового, але,
заснований на успішному застосуванні науково та практично доведених
принципів і методів, він є зразком для тих учителів, які ще не опанували
педагогічної майстерності.