« 1 2 ... 17 18 19 20 21 22 23 »

ПРОСТО збираємо дитину до школи

Сiм рокiв пролетiли як мить, i зовсiм скоро Ваше маля стане щасливим першокласником. Новi клопоти, новi турботи — адже стiльки всього потрiбно зiбрати до школи. Як не розгубитися в морi пропозицiй?

Найголовнiше в життi майбутнього першокласника — це шкiльний ранець, адже саме вiд його ваги i форми залежить здоров'я Вашої дитини. Деякi дiти, прагнучи виглядати дорослiше, вмовляють своїх батькiв не на ранцi, а на портфелi. В портфеля немає лямок i його носять в однiй руцi — зовсiм як дорослi. У жодному випадку не пiддавайтеся на подiбнi вмовляння до старших класiв! Носiння важкого п ... Читати далі »

Категория: Підготовка до першого класу | Просмотров: 1850 | Добавил: hospitable | Дата: 03.08.2011 | Комментарии (0)

Ось і настав цей довгожданий час. Ти вперше переступаєш поріг школи.
А чи знаєш ти, що таке школа?
Слово "школа" прийшло до нас від стародавніх греків, які славилися своїми знаннями. У перекладі з грецької мови "школа" означає "вчена бесіда", "навчальне заняття". З часом це слово набуло багатьох значень. Але найпоширеніше, зрозуміле всім таке: будинок, в якому навчаються діти.
Зараз навряд чи можна знайти людину, котра б не вчилася у школі. Колись до неї ходили і твої батьки. Саме школі вони завдячують своїми знаннями.
Часто школу називають другою рідною домівкою. І мабуть, неспроста. Бо вона й справді те місце, де ти проведеш найкращі свої дитячі роки.  Тут ти знайдеш відданих товаришів і друзів. А батьків тобі замінять вчителі. Шануй їх. Вони бажають тобі добра.
У нашій школі є свій розпорядок, звичаї і традиції. Вивчай і дотримуйся їх. А поки що запам"ятай золоте правило поведінки: ... Читати далі »
Категория: Підготовка до першого класу | Просмотров: 3677 | Добавил: hospitable | Дата: 29.07.2011 | Комментарии (1)

1. Методика узагальнення передового досвіду.

1.1. Вивчення діяльності вчителя, тривале спостереження за роботою вчителя, відвідування уроків, позакласних заходів і т. д.:

  • виявлення передового досвіду треба починати з аналізу якості знань, рівня вихованості та зрушень у загальному розвитку учнів;
  • виявити способи, прийоми управління й організації пізнавальної діяльності учнів, за допомогою яких досягнутий позитивний досвід;
  • виявити, чи є перевантаження учнів;
  • визначити, є чи в передовому досвіді елемент новизни, чи немає надуманих схем. ... Читати далі »
Категория: Педагогічний словничок | Просмотров: 1261 | Добавил: hospitable | Дата: 25.07.2011 | Комментарии (1)

  • Уважно стежте за науково-методичною літературою, складіть бібліографію літератури з цікавлячого вас питання.

  • Зберігайте й накопичуйте матеріали, що відбивають досвід вашої роботи: плани, конспекти, дидактичні посібники, теми творів учнів, їхні запитання, відповіді, свої спостереження за духовним розвитком школярів. Відзначайте при цьому ваші сумніви, невдачі.

  • Вибираючи тему для узагальнення досвіду, постарайтесь урахувати успіхи та недоліки у вашій роботі та роботі ваших товаришів. Доцільно взяти тему, яку ви вважаєте найбільш важливою та потрібною, і постарайтесь оформити її як можна точніше, конкретніше.
... Читати далі »
Категория: Педагогічний словничок | Просмотров: 1511 | Добавил: hospitable | Дата: 25.07.2011 | Комментарии (1)

  • Високі результати навчання й виховання.
  • Високі показники успішності. У даному випадку важлива не оцінка, а глибина та міцність знань, освіченість, культура, яку вчитель формує в учнів.
  • Економічність, оптимальність тих засобів і сил, які витрачають школи та вчитель для досягнення визначеного результату (наприклад, усе засвоюється учнями на уроці).
  • Стійкість і сталість успіхів навчально-виховної роботи.
  • Передовий педагогічний досвід - це практика, що містить у собі ел ... Читати далі »
Категория: Педагогічний словничок | Просмотров: 914 | Добавил: hospitable | Дата: 25.07.2011 | Комментарии (0)

Повсякденна навчально-виховна робота здебільшого проводиться багаторазово перевіреними методами й тому традиційна. Але ось то один, то інший педагог починає зауважувати, що у сформованих і звичних формах і методах, прийомах організації цієї роботи є такі моменти, що не задовольняють їх, тому що недостатньо ефективні. І тоді починається творчий пошук педагога-новатора. Отже, перший етап вивчення й узагальнення педагогічного досвіду - виявлення протиріччя між сформованими формами та методами роботи, з одного боку, й необхідністю підвищення її ефективності - з іншого. Це протиріччя усвідомлюється, осмислюється, формулюється проблема в термінах (поняттях і категоріях) педагогічної науки.

Відповідно до проблеми починається пошукова робота (другий етап) - виявляються знахідки, ... Читати далі »

Категория: Педагогічний словничок | Просмотров: 1256 | Добавил: hospitable | Дата: 25.07.2011 | Комментарии (0)

Це питання охоплює організацію, основні форми та методи вивчення, узагальнення педагогічного досвіду.

Будь-яка організаційна одиниця може використовувати практично всі форми та методи вивчення й узагальнення досвіду: у кожній формі роботи можлива розмаїтість методів вивчення цього досвіду.

Методична секція або об'єднання - до них входять викладачі одного навчального предмета й одного профілю (однієї чи кількох сусідніх шкіл).

Циклова комісія поєднує викладачів-предметників одного циклу.

Наукова група з вивчення актуальних проблем педагогіки займається, наприклад, такими проблемами, як порівняльна ефективність методів навчання; пробл ... Читати далі »

Категория: Педагогічний словничок | Просмотров: 4092 | Добавил: hospitable | Дата: 25.07.2011 | Комментарии (0)

Для виявлення ступеня ефективності педагогічного процесу та його оцінки треба мати критерій, у якому визначені: ознаки об'єкта, міра для визначення того, в якому ступені виражена та чи інша ознака в даного об'єкта, і точка відліку (щоб вимірювати щось, необхідно мати таку точку). Без цих компонентів немає надійного критерію і, значить, неможлива об'єктивна оцінка педагогічного досвіду.

За ступенем узагальненості можна виділити дві групи критеріїв: перша група - це ті критерії, що відносяться до загальнопедагогічних (наприклад, критерії проблемного навчання), друга - критерії, що стосуються передо ... Читати далі »

Категория: Педагогічний словничок | Просмотров: 1683 | Добавил: hospitable | Дата: 25.07.2011 | Комментарии (0)

                                                                                              

Рослини - одна з основних груп живих організмів (усе живе харчується, дихає, росте, розмножується і відмирає) на Землі.

Чим рослини відрізняються ві ... Читати далі »
Категория: У світі цікавого. Природа. Рослини | Просмотров: 2422 | Добавил: hospitable | Дата: 22.07.2011 | Комментарии (2)

Все частіше в навчальних закладах можна почути термін «інтерактивна дошка» і навіть «мультимедійна дошка», дедалі більше учнів та викладачів зі щирим захопленням оглядають це ... Читати далі »

Категория: До школи з радістю | Просмотров: 3462 | Добавил: hospitable | Дата: 20.07.2011 | Комментарии (1)