ПРОСТО збираємо дитину до школиСiм рокiв пролетiли як мить, i зовсiм скоро Ваше маля стане щасливим першокласником. Новi клопоти, новi турботи — адже стiльки всього потрiбно зiбрати до школи. Як не розгубитися в морi пропозицiй? Найголовнiше в життi майбутнього першокласника — це шкiльний ранець, адже саме вiд його ваги i форми залежить здоров'я Вашої дитини. Деякi дiти, прагнучи виглядати дорослiше, вмовляють своїх батькiв не на ранцi, а на портфелi. В портфеля немає лямок i його носять в однiй руцi — зовсiм як дорослi. У жодному випадку не пiддавайтеся на подiбнi вмовляння до старших класiв! Носiння важкого п ... Читати далі » |
Ось і настав цей довгожданий час. Ти вперше переступаєш поріг школи.
А чи знаєш ти, що таке школа? Слово "школа" прийшло до нас від стародавніх греків, які славилися своїми знаннями. У перекладі з грецької мови "школа" означає "вчена бесіда", "навчальне заняття". З часом це слово набуло багатьох значень. Але найпоширеніше, зрозуміле всім таке: будинок, в якому навчаються діти. Зараз навряд чи можна знайти людину, котра б не вчилася у школі. Колись до неї ходили і твої батьки. Саме школі вони завдячують своїми знаннями. Часто школу називають другою рідною домівкою. І мабуть, неспроста. Бо вона й справді те місце, де ти проведеш найкращі свої дитячі роки. Тут ти знайдеш відданих товаришів і друзів. А батьків тобі замінять вчителі. Шануй їх. Вони бажають тобі добра. У нашій школі є свій розпорядок, звичаї і традиції. Вивчай і дотримуйся їх. А поки що запам"ятай золоте правило поведінки: ... Читати далі »
Категория: Підготовка до першого класу |
Просмотров: 3677 |
Добавил: hospitable |
Дата: 29.07.2011
| Комментарии (1)
|
1. Методика узагальнення передового досвіду. 1.1. Вивчення діяльності вчителя, тривале спостереження за роботою вчителя, відвідування уроків, позакласних заходів і т. д.:
Категория: Педагогічний словничок |
Просмотров: 1261 |
Добавил: hospitable |
Дата: 25.07.2011
| Комментарии (1)
|
Категория: Педагогічний словничок |
Просмотров: 1511 |
Добавил: hospitable |
Дата: 25.07.2011
| Комментарии (1)
|
Категория: Педагогічний словничок |
Просмотров: 914 |
Добавил: hospitable |
Дата: 25.07.2011
| Комментарии (0)
|
Повсякденна навчально-виховна робота здебільшого проводиться багаторазово перевіреними методами й тому традиційна. Але ось то один, то інший педагог починає зауважувати, що у сформованих і звичних формах і методах, прийомах організації цієї роботи є такі моменти, що не задовольняють їх, тому що недостатньо ефективні. І тоді починається творчий пошук педагога-новатора. Отже, перший етап вивчення й узагальнення педагогічного досвіду - виявлення протиріччя між сформованими формами та методами роботи, з одного боку, й необхідністю підвищення її ефективності - з іншого. Це протиріччя усвідомлюється, осмислюється, формулюється проблема в термінах (поняттях і категоріях) педагогічної науки. Відповідно до проблеми починається пошукова робота (другий етап) - виявляються знахідки, ... Читати далі »
Категория: Педагогічний словничок |
Просмотров: 1256 |
Добавил: hospitable |
Дата: 25.07.2011
| Комментарии (0)
|
Це
питання охоплює організацію, основні форми та методи вивчення,
узагальнення педагогічного досвіду. Будь-яка
організаційна одиниця може використовувати практично всі форми та методи
вивчення й узагальнення досвіду: у кожній формі роботи можлива
розмаїтість методів вивчення цього досвіду. Методична секція або об'єднання - до них входять викладачі одного навчального предмета й одного профілю (однієї чи кількох сусідніх шкіл). Циклова комісія поєднує викладачів-предметників одного циклу. Наукова група з вивчення актуальних проблем педагогіки займається, наприклад, такими проблемами, як порівняльна ефективність методів навчання; пробл ... Читати далі »
Категория: Педагогічний словничок |
Просмотров: 4092 |
Добавил: hospitable |
Дата: 25.07.2011
| Комментарии (0)
|
Для виявлення ступеня ефективності педагогічного процесу та його оцінки
треба мати критерій, у якому визначені: ознаки об'єкта, міра для
визначення того, в якому ступені виражена та чи інша ознака в даного
об'єкта, і точка відліку (щоб вимірювати щось, необхідно мати таку
точку). Без цих компонентів немає надійного критерію і, значить,
неможлива об'єктивна оцінка педагогічного досвіду.
За ступенем узагальненості можна виділити дві групи критеріїв: перша група - це ті критерії, що відносяться до загальнопедагогічних (наприклад, критерії проблемного навчання), друга - критерії, що стосуються передо ... Читати далі »
Категория: Педагогічний словничок |
Просмотров: 1683 |
Добавил: hospitable |
Дата: 25.07.2011
| Комментарии (0)
|
Рослини - одна з основних груп живих організмів (усе живе харчується, дихає, росте, розмножується і відмирає) на Землі. Чим рослини відрізняються ві ... Читати далі »
Категория: У світі цікавого. Природа. Рослини |
Просмотров: 2422 |
Добавил: hospitable |
Дата: 22.07.2011
| Комментарии (2)
|
Все частіше в навчальних закладах можна почути термін «інтерактивна дошка» і навіть «мультимедійна дошка», дедалі більше учнів та викладачів зі щирим захопленням оглядають це ... Читати далі »
Категория: До школи з радістю |
Просмотров: 3462 |
Добавил: hospitable |
Дата: 20.07.2011
| Комментарии (1)
|